اخبار بازی هابازی

تاریخ رایگان شدن modern warfare 2 مشخص شد.

رایگان شدن modern warfare 2

با توجه به اطلاعات لیک شده، اولین زمان رایگان شدن modern warfare 2 تاریخ یک روز پس از آپدیت مید سیزن 1 یعنی از 15 تا 19 دسامبر (24-28 آذر) خواهد بود. در این زمان میتوانید مولتی پلیر modern warfare 2 را به صورت رایگان بازی کنید .

بازی Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II یک بازی تیراندازی اول شخص در سال ۲۰۲۲ است که توسط Infinity Ward توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این دنباله ای برای راه اندازی مجدد 2019 است و به عنوان نوزدهمین قسمت از مجموعه کلی Call of Duty عمل می کند. در 28 اکتبر 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، ویندوز و ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

بازی مانند نسخه قبلی خود در محیطی واقعی و مدرن اتفاق می افتد. این کمپین به دنبال نیروهای ویژه بریتانیا، گروه ضربت 141 و واحد نیروی ویژه مکزیک لوس واکوروس است که تلاش می کنند تا سرگرد و تروریست حسن زیانی را ردیابی کنند. شخصیت‌های اصلی بازی، جان «Soap» مک‌تاویش و کایل «gaz» گاریک از گروه ضربت 141 هستند. حالت مولتی پلیر با نسخه جدید موتور IW اجرا می‌شود، این حالت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند و یک حالت بتل رویال رایگان نیز در این بازی وجود دارد که نام آن “Warzone 2.0″، ادامه Warzone است.

مولتی پلیر Modern Warfare II به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این یک موفقیت تجاری بود و چندین رکورد را برای این سری شکست، از جمله تبدیل شدن به سریعترین بازی Call of Duty با درآمد یک میلیارد دلاری.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا