اخبار بازی هابازی

شایعه‌ی معرفی بازی Borderlands 4 در Summer Game Fest

2K قبلاً تأیید کرده که در این رویداد، قسمت بعدی یکی از "بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین" فرانچایزهای خود را رونمایی خواهد کرد.

رویداد Summer Game Fest نزدیکه و با نزدیک شدن زمان برگزاری، فهرست بازی‌ هایی که قراره در این رویداد به نمایش گذاشته بشن، هر روز بیشتر و بیشتر میشه. ماه گذشته تأیید شد که 2K قصد داره قسمت بعدی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرانچایزهای خودش یعنی بازی Borderlands 4 رو در این نمایشگاه معرفی کنه و به نظر می‌رسه که حالا مشخص شده این بازی چه خواهد بود.

زمان معرفی بازی Borderlands 4

لیکر معروف Kurakasis در انجمن‌های Exputer ادعا کرده که بازی Borderlands 4 قراره در Summer Game Fest رونمایی بشه. خیلی‌ها حدس می‌زدن که 2K ممکنه بازی جدیدی از سری Mafia یا یک نسخه جدید از BioShock رو معرفی کنه، اما ظاهراً این فرانچایزها فعلاً باید منتظر نوبتشون بمونن.

توسعه‌دهنده Borderlands، یعنی Gearbox Entertainment، اوایل امسال توسط 2K از Embracer Group به قیمت ۴۶۰ میلیون دلار خریداری شد. 2K از ابتدا ناشر فرانچایز Borderlands بوده. پس از خریداری این توسعه‌دهنده، 2K تأیید کرد که Borderlands 4 در حال توسعه فعاله.

تأیید شده که Summer Game Fest که در تاریخ ۷ ژوئن ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت پاسیفیک آغاز میشه، دو ساعت طول خواهد کشید. این رویداد شامل اعلامیه‌هایی برای بازی‌هایی مثل Metaphor: ReFantazio، Monster Hunter Wilds، Alan Wake 2، Dragon Ball: Sparking! ZERO و غیره خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا